Hier op deze pagina vind je antwoord op een aantal veel gestelde vragen.

  • Waarom staan er niet zo heel veel recensies terwijl je zegt veel bruiloften en feesten te verzorgen? Antwoord: Ik draai regelmatig voor de DJ Company als ik lege gaten in de agenda heb, maar mag deze recensies niet gebruiken voor mijn eigen site. Ik krijg dus wel veel recensies alleen dus daar en soms zeggen mensen wel dat ze een recensie schrijven maar vergeten dit vaak. Ook ben ik bezig op The Perfect Wedding recensies te krijgen omdat ik daar eind van het jaar aan ga deelnemen.
  • Kan ik je ook via de DJ Company boeken, omdat ik het onzeker vind om bij een kleine Drive-in show te boeken? Antwoord: Nee dit kan niet, ze kunnen me wel vragen vanuit de DJ Company, maar ik mag tot een maand van tevoren annuleren als ik een aanvraag voor de vrolijke DJ krijg, dus is er geen zekerheid.
  • Er staat op de voorpagina dat er een back-up DJ mogelijk is, hebben we hier inspraak in? Antwoord: Mocht het voorkomen dat ik door ziekte niet kan komen en er een back-up DJ word ingeschakeld, dan gaat dit altijd in overleg met de opdrachtgever. Ik zal altijd kijken naar een gelijkwaardige DJ.
  • Heb ik zelf inspraak in de muziek op mijn feest? Antwoord: In het kennismakingsgesprek komt dit uitvoerig aan bod, wat jullie smaak is en wat je wel en niet wilt horen. Ook mag je altijd een lijst inleveren met maximaal 15 lievelingsnummers deze worden zeker op je feest gedraaid. Voor de rest laat het aan de DJ over deze heeft tenslotte ervaring en daarvoor heb je hem ingehuurd.
  • Speelt de muziek altijd zo hard? Antwoord: Ook dit gaat in overleg met jullie, zo kan het wenselijk zijn om eerst achtergrond muziek te spelen, totdat het feest los mag barsten. Ook kan je tijdens de avond, mocht het te hard gaan dit aangeven, ik zal hier rekening mee houden.
  • Kan er ook een laptop worden aangesloten worden op de geluidsinstallatie en mogen we gebruik maken van de microfoon? Antwoord: Ja dit is beide mogelijk maar wel graag even van tevoren doorgeven.
  • Wanneer kan ik je bereiken? Antwoord: In principe kunt je me dagelijks bereiken van 10:00 tot 22:00 uur via telefoon, e-mail of de app, ik zal in ieder  geval mocht ik niet bereikbaar zijn binnen 24 uur reageren.
  • Als ik de aanbetaling heb gedaan staat mijn datum dan definitief vast? Antwoord: Ja dat klopt. Na ondertekening van de overeenkomst word je geacht de aanbetaling over te maken, hiermee bevestig je de datum en je feest. Dit geeft je dus recht op de back-up DJ mogelijkheid, ook kun je kosteloos de bruiloft of je feest verzetten, mocht deze door familie omstandigheden niet door kunnen gaan. Bij het totaal niet doorgaan van je bruiloft of feest omdat word er in overleg een oplossing gezocht ook afhankelijk van de reden, in uitzonderlijke gevallen kun je zelfs je geld volledig terug krijgen.
  • Kan ik achteraf ook nog een aanvullende rekening verwachten? Antwoord: In principe niet, de prijs die we zijn overeen gekomen is het dan ook, mits jullie dingen hebben achtergehouden. Voorbeelden kunnen zijn extra parkeerkosten of langer doordraaien dan was afgesproken. Ook kan er schade zijn ontstaan door een van jullie gasten. Voor meer info hierover verwijs ik graag naar de algemene voorwaarden op deze site
WhatsApp chat